Kirjoittaja Aihe: Estolista  (Luettu 23716 kertaa)

jolla

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 873
    • charts
Vs: Estolista
« Vastaus #15 : 29.03.2017-10:01 »
Harmittaa  kun riusmieskin lähti pois,lie tällä yhellä sankarilla osuutta Asiaan. Oisin mieluusti kuullut miten centrometal on toiminu.

jos olen omalta osaltani ollut jotenkin edesauttamassa tapahtumaa, niin pyydän syvästi anteeksi kirjoituksiani

olen kuitenkin hyvin liberaalilla kannalla, suodatus lukijan päässä....nettilukutaidon opettelimen.....kirjoittajia on, ja tulee olemaan joka lähtöön ja osaa jää vieläkin rannalle
Lämpimänä 152m² + lämpökeskus 36m², kanava 30m, Hogfors vuodelta -66, Akva 4000, Ouman EH-80, 32 kpl 270W pv-panelia 13° etelään kiinteästi
seurantaa http://www.puulammitys.info/index.php?topic=457.0

Zetor

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 242
Vs: Estolista
« Vastaus #16 : 29.03.2017-11:14 »
Mulla on kyllä kutka et ei oo sulla osuutta asiaan vaan kyseessä on tämä profeetasta seuraava. Tule riusmies vaan rohkeesti takaisin,sulla on enemmän annettavaa kuin minulla.

savonhumu

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 383
Vs: Estolista
« Vastaus #17 : 29.03.2017-14:53 »
Juu ei minustakaan Jollan tekstit voi aiheuttaa kelleekkään mielipahaa :) Estolista on hyvä lisä ja kun tarpeeks moni sen aktivoi niin jää jankutukset kokonaan poies voorumilta ja kuitenkin halutessaan voi ne estetynkin viestit lukea käsittääkseni. Hoksaa laittaa suodatuksen päälle kun viestin kohalla lukee että viestinkirjoittanut henkilö on estolistallasi ja pitää erikseen klikata että viesti tulee esille ;)
Hitaasti mutta epävarmasti.

kaji

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 245
Vs: Estolista
« Vastaus #18 : 30.03.2017-19:01 »
Non niin estolista otettu käyttöön ja ihan kivasti näköjään toimii.
ps. kyl Jollan teksti näkyy edelleen ;)

pelti

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 406
Vs: Estolista
« Vastaus #19 : 30.03.2017-22:13 »
Toimii, hieno homma!
ex-Attack 35 DPX lambda, ex-3000l varaaja, ex-oventrop, puurakenteinen omakotitalo, vesipattereilla lämmitys, maalämpö

AnssiKo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1 377
Vs: Estolista
« Vastaus #20 : 30.03.2017-23:36 »
Öh, kestipä toi estolistan löytäminen tovin. Mutta nyt koeponnistuksessa.

Ja juu, Jollan tekstit näkyy kyllä edelleen mullakin.  ;)
60-luvun torppa, Ariterm City 25+ (30 kW nim., 'hifikattila' aka 'torso'), λ-näyttö, puskurina 2.4 m³ modattu puolihybridivaraaja. Hienosäädöstä kahdessa piirissä huolehtii bivalenttisuntit, Ouman EH-800+tsi-sisäanturi ja EXU-800+tsi-sisäanturi. Specu-dataa tarjoaa RasPi, OneWire ja TaloLogger Pi

kahe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1 200
    • Pannuhuoneen mittaukset
Vs: Estolista
« Vastaus #21 : 31.03.2017-07:38 »
En kyllä tuollaisia käytä, antaa kaikkien kirjoittaa ja näkyä. Itse suodatan mitä luen ja mihin vastaan.
Finndomon 1.5 kerroksinen rv. 2004, p-a 162 m2, kuutiot 500, vesikiertoinen lattialämmitys, AIT 8kW mlp ja 182m reikä.
EX: Attack DPX35L Lambda, Oventrop latausyksikkö + 2400l varaaja + Ouman-EH800b ulko+sisäantureilla. Kulutus n. 5t.

att57

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 123
Vs: Estolista
« Vastaus #22 : 31.03.2017-08:37 »
En kyllä tuollaisia käytä, antaa kaikkien kirjoittaa ja näkyä. Itse suodatan mitä luen ja mihin vastaan.

Samoilla linjoilla, eihän telkustakaan ole pakko katsoa ohjelmia joista ei pidä.
Attack DPX 25 Profi, Esbe VTC 511, Jäspi ovaali 1800 l, tyhjiöputket 63 kpl

pelti

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 406
Vs: Estolista
« Vastaus #23 : 31.03.2017-14:46 »
joo, mutta sitten kun sattuu oleen hetki aikaa istahtaa telkun ääreen, niin haluan katsoa sillä istumalla mieleisiä ohjelmia, ei sitä mitä sattuu just sillä hetkellä telkusta lähetysstreamista tulemaan (jos sattuu tulemaan huonoa ohjelmaa). Siis roskaohjelmien filtteröintiä :) Tuotahan voi harrastaa vaikka digiboxilla.

Sama asia estolistassa, haluan lukea kiinnostavien ihmisten kirjoituksia.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2017-14:49 kirjoittanut pelti »
ex-Attack 35 DPX lambda, ex-3000l varaaja, ex-oventrop, puurakenteinen omakotitalo, vesipattereilla lämmitys, maalämpö

jolla

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 873
    • charts
Vs: Estolista
« Vastaus #24 : 31.03.2017-17:15 »
toimin niinkuin kahe
en ole koskaan käyttänyt, mutta ei se minua häiritse jos se on olemassa ja joku sitä käyttää
liiallinen moderointi, mitä täällä ei mielestäni ole ollut, voi olla ennemminkin tuhoisaa palstan kannalta, kun me ihmiset olemme erilaisia
täähän on hyvä näin
Lämpimänä 152m² + lämpökeskus 36m², kanava 30m, Hogfors vuodelta -66, Akva 4000, Ouman EH-80, 32 kpl 270W pv-panelia 13° etelään kiinteästi
seurantaa http://www.puulammitys.info/index.php?topic=457.0

pete73

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 183
Vs: Estolista
« Vastaus #25 : 03.04.2017-22:36 »
Kun jokainen muistaisi filtteröidä ne roskaviestit ennen lähetä-napin painamista niin ei tätäkään keskustelua olisi. Ja tarkoitan tällä lähinnä henkilöiden välistä (tai henkilöön kohdistuvaa) vittuilua jota tällä palstalla näkyy muutaman toimesta aivan liian paljon. Asioista toki saa ja pitää keskustella.

Estolistasta en itse perusta, sen myötä kun jää monta hyvääkin pointtia lukematta.
vm-58 "rintamamiestalo" n.120m2 lämmintä +puolilämmin kellari 80m2
Jämä kaksikko (pääasiassa vastuksella lämpeää), ei varaajaa käytössä, varaava takka, ILP alakerrassa.
Puuta maks. pari mottia vuodessa kun nykyään ei paljoa kotona tule oltua.

Markku

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 927
Vs: Estolista
« Vastaus #26 : 04.04.2017-07:22 »
Kun jokainen muistaisi filtteröidä ne roskaviestit ennen lähetä-napin painamista niin ei tätäkään keskustelua olisi. Ja tarkoitan tällä lähinnä henkilöiden välistä (tai henkilöön kohdistuvaa) vittuilua jota tällä palstalla näkyy muutaman toimesta aivan liian paljon. Asioista toki saa ja pitää keskustella.

Estolistasta en itse perusta, sen myötä kun jää monta hyvääkin pointtia lukematta.

Olen itse samaa mieltä...tällä foorumilla on jokunen hankala tyyppi, joilla ei ole muuta tarkoitusta kuin vittuilla ja mennä henkilökohtaisuuksiin. Tälläiset tapaukset ovat ylläpidon hoidettava pois.
Muuten olen sitä mieltä että asialinjalla voi ja kannattaakin kirjoitella laaja-alaisesti.

AnssiKo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1 377
Vs: Estolista
« Vastaus #27 : 04.04.2017-17:12 »
Olen itse samaa mieltä...tällä foorumilla on jokunen hankala tyyppi, joilla ei ole muuta tarkoitusta kuin vittuilla ja mennä henkilökohtaisuuksiin. Tälläiset tapaukset ovat ylläpidon hoidettava pois.
Muuten olen sitä mieltä että asialinjalla voi ja kannattaakin kirjoitella laaja-alaisesti.

Mielelläni kuulisin millä lailla hankalia tyyppejä täällä on. Jos on erimieltä, ei ole hankala. Jos ei muuta mieltään olemattoman argumentoinnin takia, ei ole hankala. Vai onkos ne hankalat niitä, jotka jaksaa kaivaa ja tutkia, ja tonkia totuuden säikeiden perässä pitkin tutkimuksia ja nettiä?

Asialinjalla pysyy kun pysyy asiassa, eikä väitä sellaisia asioita joita ei pysty edes perustelemaan. Helppoa, eikö totta?  :)
60-luvun torppa, Ariterm City 25+ (30 kW nim., 'hifikattila' aka 'torso'), λ-näyttö, puskurina 2.4 m³ modattu puolihybridivaraaja. Hienosäädöstä kahdessa piirissä huolehtii bivalenttisuntit, Ouman EH-800+tsi-sisäanturi ja EXU-800+tsi-sisäanturi. Specu-dataa tarjoaa RasPi, OneWire ja TaloLogger Pi

Pähkäilijä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2 518
Vs: Estolista
« Vastaus #28 : 04.04.2017-18:05 »
Otin käyttöön, laitoin trollin ja trollille vastaajat.
http://www.puulammitys.info/index.php?topic=72.msg200;topicseen#msg200
seuranta

Akvaterm 3000 rintsikka - 140 m2 - 2003 Arimax 240 - Automix 10 - 25.4.2017  Stropuva S40 - 13.6 jälkeen sarjassa Rapla metallin 1100 litrainen varaaja.  Paisarit 200 + 300 litraa ja 6.8 m2 aurinkoseinää.

Zetor

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 242
Vs: Estolista
« Vastaus #29 : 04.04.2017-18:16 »
Joka foorumilla pitää nykyään olla joku vastarannan  kiiski ja trolli. Niinku joka sarjassa pitää nykyään olla kiintiö homo. 2 foorumilla oli,toinen älys ite lähtee ja toinen on bannilla. Saa nähdä miten täällä käy mut nykyinen foorumi ei näillä kävijöillä oikein palvele ketään. Yks vaihtoehto on että ei mitenkään reagoi känkkäränkän viesteihin mutta se ei sitten palvele jotain uutta käyttäjää joka tule FAKTAA täältä hakemaan eikä mutuilua.