Minun toiminnassa ja elämässä on asiat kunnossa, hoidan verot ja muut seuraamukset sen kohdatessa, mutta kuinkas on sinun laitasi, tiedätkö mitä seuraamuksia sosiaalisessa mediasa lausumistasi voisin kehitellä !
Sinähän nyt voit kehitellä mielessäsi vaikka ihan mitä vaan, se on kyllä huomattu. Seuraamuksena on varmastikin
Topin panna, jolla ei ole mitään tekemistä yhtään minkään kanssa. Juridisia seuraamuksiako yrittelet viritellä? Make my day!

Olen senverran elämää nähnyt sinuun verrattuna, että olkoon solvauksesi vähäisen älykkytesi vuoksi kuitattu tällä.
Väärä vastaus, Topi. Teet taas olettamuksia ilman kunnon lähtötietoja. Mitä solvauksiin tulee, näytähän esimerkki kun olen solvannut jotakuta. (+edit:) Itse olet ainakin juuri tehnyt niin. Ei se enää auta vaikka yrität liudentaa viestiäsi, lainaukseen on jo tarttunut alkuperäinen törähdyksesi. Hassu paikka tamä intternjetti, eikö vain!
Edit: Tehdään asiasta vielä hiukan helpompaa. Jos tunnet tulleesi syyttä suotta rikollisesti kohdelluksi, voit jatkaa tutkailuja vaikka osoitteessa
http://www.poliisi.fi/nettipoliisi . Muista - Poliisi on ystäväsi!