Hmmm.. En oikein ymmärrä tätä juttua nyt. Itse etsin kuumempaa termaria ja toiset kertoilee että kierto on huono. Oma kattilani pelittää +78 termarilla mainiosti. Palolämpö asettuu +90 paikkeille. Ja varaajaan menee se +90 parin mittarin mukaan. Kattilankin mittari näyttää ihan samaa lukemaa kun laddomatin mittari. Joskus jopa pienempää lukemaa. Uskon että jopa +87 termarilla kattilani toimii ilman katkokäyntiä. Onko minun kattilani jotenkin erilainen. No teho on ainakin pienempi kun noissa katkokäynti kattiloissa. Katkokäynti alkaa vasta kun varaajasta tulee sitä +90 asteista kattilaan, eli aivan lämmityksen loppuvaiheessa. Kattila on vuodelta 2009. Ehkä siellä sisällä on jotain muutettu näihin uusiin sitten.
Niin mulla on tuo 21 laddomaatti. Joten erilainen laitteisto ainakin on kun sinulla Pehu. Itse olen suunnitellut kanssa tuon 110 asteisen termarin laittoa. Mutta eikös se ole kattilatermostaatti? Itsellä on kattilan lämmöt joskus käyneet +120 eikä silloinkaan kuuluvaa kiehumista ollut.