Kirjoittaja Aihe: Viadrus puukattilat  (Luettu 8078 kertaa)

Maunonveli

• Newbie
  • *
Viadrus puukattilat
« : 22.03.2012-15:39 »
Tervehdys,

Onko jollain kokemusta valurautaisista Viadrus kattiloista ? Virosta haettuna eivät paljoa maksa: http://www.torujyri.ee/fi/tahkekyttekatlad

Junni

• Newbie
  • *
Vs: Viadrus puukattilat
« Vastaus #1 : 25.03.2012-10:44 »
Masinistien foorumilla on ollut puhetta ko. kattiloista, ovat kuulemma aikalailla vastaavia arimaxin ja jäspin yp kattiloiden kanssa.  Itse olen päätynyt Atmoksen käänteispalokattilaan, torujyriltä ostettuna.  Ihan vaan vinkkinä, että rahtikustannus tänne länsirannikolle oli VAIN 270+alv, joten itse ei välttämättä edes kannata lähteä.

Tune

• Full Member
« Vastaus #2 : 25.03.2012-11:04 »
Rican sivuilla viime vuoden hinnaston mukaan torujyrin hinnat ovat samaa luokkaa, Rican hintoihin tulee vielä alvit päälle. Onko viron liikkeen sivuilla verot mukana (oletettavasti)?
Nibe Vedex 3300
AkvaSmart 500, 2 x Kaukora Lämpöakku 1500 (aurinkovarauksilla)
Latausryhmä Grundfos Magna3 25-60 (ModBus) + moottoriohjattu sunttaus
Lämmön tuotto ja kulutus: 2 x MC602, LKV kulutus MC62, varaajasähkö iEM3150 (kaikki ModBus)
Östberg HERU 100 S (ModBus)
BMS: AtmosCare iC1000

Junni

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : 25.03.2012-11:37 »
Rican sivuilla viime vuoden hinnaston mukaan torujyrin hinnat ovat samaa luokkaa, Rican hintoihin tulee vielä alvit päälle. Onko viron liikkeen sivuilla verot mukana (oletettavasti)?

Samaa luokkaa? Rican antaman tarjouksen mukaan (sis. alv) kattila on Virossa 50% halvempi.  Nettikaupan hinnoissa on verot mukana.

Kettu-Pekka

• Full Member
« Vastaus #4 : 22.10.2015-07:51 »
Onko Viadrus U28-malli alapalokattila? Niin Hemeltron sitä markkinoi mutta ei tuo ainakaan kuvissa näytä alapalokattilalta.