Nostin savukaasujarrut pois ja pyyhin noet pois kintaalla.
Tuubit harjasin pyöreällä teräsharjalla, oliskohan nimeltään tuubiharja

Pitkä pensseli olisi ollut kätevä noen harjaamiseen pois kammion seinistä jossa savukaasujarrujen vivustot ovat,
vain 20 cm pitkä oli hankala. Pituutta 40 cm, 25 mm leveyttä ja 45 asteen kulma; radiaattorisivellin.
Puhallinta en irroittanut kun ei ollut tiivistettä, vain vähän nokiselta näytti. Tiiviste vaihtuu 5/2013-> eli samalla kun
savukaasujarrut ja vipunuohous muuttuu.
Imurilla tuhkat pois.
Tunteja muistaakseni 225, kuviakin piti ottaa mutta kamera jäi töihin, ens kerralla sitten.
Nyt on pesä täynnä haapaa, saas nähdä miten palaa.
EDIT: Kyllä nuohous kannatti, vesi 86 ja savukaasut 176. Elektroniikka rajoittaa veden lämpöä. Tai sitten haapa on erilaista kun tervaleppä.
Ennen nuohousta kuivalla tervalepällä 83 ja 200 astetta. Elektroniikka rajaa savukaasujen lämpöä.
Todennäköisesti tuubit kannattaa harjata ja kammio nuohota useammin.