Kirjoittaja Aihe: Säätimet varaajakäyttöön  (Luettu 1971 kertaa)

pjokinen

• Full Member
Säätimet varaajakäyttöön
« : 05.09.2014-21:42 »
Olen koittanut etsiä erillissäätimiä, joilla voi säätää varaajan latautumista ja lämmön ottoa. Onko näistä kenelläkään kokemusta tai tietoa? Vaatimuksena on että laitteessa muutama I/O, säädettävä lähtö ja erilaisia anturointi mahdollisuuksia. Plussaa tietysti, jos olisi jonkinmoinen etäkäyttöliittymä ohjelmointia varten.

ev3449

• Hero Member
Vs: Säätimet varaajakäyttöön
« Vastaus #1 : 05.09.2014-21:51 »
40kW "viritelty" alapalo Högfors vm. 1981, 3000 l varaaja, patterilämmitys. ~10t/vuosi.

pjokinen

• Full Member
« Vastaus #2 : 05.09.2014-23:02 »
Hieno vehje ja yksinkertainen ohjelmoidakin. Ainoa puute jonka yhtäkkiä löysin on etäasemalta käyttö eli ei pysty esim. LANin kautta käpistelemään. Plussaa oli ehdottomasti CAN-väyläisten laitteiden tuki. Hinta kipuaa nelinumeroiseksi, jos ottaa sen sillä Touch asemalla ja energia loggerilla. Anturit sun muut härpäkkeet vielä päälle.

lasse_m

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : 09.09.2014-13:34 »
Itse ajattelin tuota UVR1611:tä käyttää projektissani. Tämmönen kylkeen niin pystyy käyttämään laitteita web-liittymän yli ja loggaamaan dataa: http://www.ta.co.at/en/products/pc-connection/cmi.html
Vigas 25 LC, Jäspi Ovali 1.2 EPK, UVR16x2. 160 m2 lämmintä + 25m2 puolilämmintä tilaa vuosimallia 2014.

niklash

• Newbie
  • *
« Vastaus #4 : 10.09.2014-08:43 »
Itse katselin Unitronicsia, varaajan latausta ja takaisinlatausta ohjaamaan.
http://www.klinkmann.fi/tuotteet/automaatio/unitronics/

Päädyin kuitenkin Allen Bradleyn Micro810.
Koska en tarvinnut AO kanavaa. Nyt kun laite toiminnassa, niin jäin kaipaamaan tuota näyttöä.
Anturit mulla on pt100, erillisellä mA lähettimellä.

Unitronicsin etäkäytöstä en tiedä, tuossa micro810 ei sitä mahdollisuutta ainakaan ole.
1-wire riittää mulla loggaukseen ja etäkäyttöön (tai oikeastaan etänäyttöön vain).