Heh, onneksi olet päässyt vähemmällä kuin me!

Toi varastopesän sottaantuminen on ihan normaalia, siitä ei kande välittää

Noi iki-pikeentyneet konvektiot saattaa olla osatekijä korkeisiin savukaasulukemiin, ne ois jollain ihme konstilla kiva saada puhtaaksi, näkis et miten ne vaikuttaa mihinkin...
Toi ohituspellin vastinpinta, ns. mansetti, oli meillä asennettu aivan liian isoon aukkoon, selkes kun putsas noet ja nöyhtät pois. Itse pelti istui tiiviisti vastinpintaansa, mutta sen ympärillä oli kauttaaltaan useemman millin raot, oli vain kevyesti hepattu hitsillä kiinni muutamalla pisteellä sieltä täältä.
Putsauksen jälkeen tiivistettiin mansetti kunnolla kiinni aukkoonsa, ja itse kääntöpelti istuu nätisti vastinpintaan, mutta savukaasujen lämpöön tai mihinkään muuhunkaan tuolla operaatioilla ei tuntunut olevan vaikutusta.
Jossain vaiheessa aiemmin toi pelti oli meillä pienesti taipunut kuperaksi ja keskeltä päästi pienesti reunoiltaan ohi, mutta ihan itekseen oli jossain vaiheessa itsensä oikonut
