Kysymys uudenaikaisten kattiloiden markkinoinnista on kyllä ihan hiton relevantti miettien erilaisten lämmitysmuotojen tunnettuutta ja käyttöönoton kynnystä. Nyt vaihtoehdot - mainosten mukaan - ovat maalämpö tai naapureiden savustukseen ja roskien polttoon soveltuva muinaiskattila (no ok, kärjistin hieman

.
Miettikääpä, jos joku
1) asiantunteva,
2) markkinoinnillisesti osaava ja
3) jo jonkinlaista asemaa markkinoilla saanut yritys alkaisi tarjota lambdaohjattua käänteispaloa todellisena vaihtoehtona esim. maalämmölle.
Asiantuntemus (1) on ehdoton edellytys tehokkaan myynnin takeeksi. Pitää olla uskottavia, puolueettomia, avoimesti saatavilla olevia tutkimustuloksia ja ennen kaikkea käytännön näyttöä kattiloiden toimivuudesta, tehosta, kustannuksista jne. mitkä nyt valintaan vaikuttavat.
Markkinoinnillista osaamista (2) tarvitaan, jotta vanhat uskomukset saadaan kumottua sekä puunpolton pinttyneiden tapojen että muiden lämmitystapojen paremmuuden osalta.
Tunnettuus (3) auttaa saamaan sanomaa läpi eri toimijoille. Uuden yrittäjän on aina vaikeampi saada jalkaa pannuhuoneen oven väliin.