Ne kaikki , mahdollisesti myös sinä on saatava ruotuun omatekoisilla virityksillä tehdyistä teoista kattilahuoneessa.
On aivan liian paljon rupusnikkareita, jota tekevät ihmishengelle vaarallisia ja virheellisiä töitä, joihin tarvityy olla jonkinlainen pätevyys ja lupa tehdä mainittuja töitä.
Yhden ihmishengen menetys on rahassa mitattuna yhteiskunnalle sievoinen summa, kun elämäntaival lasketaan syntymästä hautaan.
Olen toiminut usean vuoden työsujelupäällikkönä, joten tiedän asian luonteen. Oman talouteni olen hankkinut työllä, jonka olen ansainnut.
meitä on moneksi, jotkut eivät ilman päälliköitä ja johtajaa yksinkertaisesti tule toimeen, vanhemmista vieroitettua he tarvitsevat jonkun, viranomaisen, tai jonkun muun, joka sanoo mitä tehdä, arkijärki puuttuu
työsuojelupäällikkökin tekee mitä hänen työnantajansa käskee, koska otit kantaa minunlaiseeni rupusakkiin, otan myös kantaa. minulla ei ole koskaan ollut työnantajaa ja olen itseni elättänyt arkijärkeä käyttäen yrittäjänä enkä ole tarvinnut teidänlaistanne päällikköä elämäni varrella vaikka ikää on pian 70
kunhan kasvat mieheksi niin ymmärrät
oletko koskaan rakentanut keskuslämmitysjärjestelmää? osaatko edes? tiedätkö miten se toimii?
yleensä noilta päälliköiltä puuttuu käytännön kokemus, puhuvat vain
valvonnasta:
meillä tieliikennettä valvottaan, autot katsastetaan, kortti pitää olla jne.
miksi jo lähes joka toinen kiinni jäänyt on huumeiden vaikutusten alainen? vaikka huumeet ovat kiellettyjä
miksi liikennekuolemia on yhä? sehän on kaikki valvonnan alla juuri mitä ihannoit
haluaisit varmaan joka lämmittäjälle konemestarin paperit, eikö silloin enää onnettomuuksia syntyisi