Hyvältä paketilta kuulostaa.
Kolmitieventtiilin eli jonkinlaisen suntin tarvitset tietenkin, vanhakin käy jos toimii. Vexven lämmönsäätimiinkin kannattaa tutustua. Itsellä käytössä automix 20, joka on saman firman vanhempaa tuotantoa.
Kytkentä ei kai poikkea muista kattiloista. Yksinkertaisesti putki kattilan lähtöyhteestä varaajan yläyhteeseen, siitä t-haaralla latauspumpulle. Varaajan alayhteestä latauspumpulle ja siitä kattilan paluuyhteeseen. Nuo yhteet sitten löytyy kattilan, varaajan ja latauspumpun ohjeista. Suntin kytkentä sitten taas samaan tyyliin varaaja lähtöyhteestä sunttiin, kierrosta sunttiin ja paluu varaajan paluuyhteeseen. Nuo yhteet ja putkien paikat löytyy sitten varaajan ja suntin kytkentäohjeista. Kiertovesipumppu on minulla heti suntin päällä menopuolella. Helppoa eikö vain

Savuhormitermostaattia suosittelisin latauspumpun ohjaukseen, ainakin laddomaatilta löytyy tälläinen joka on itsellänikin käytössä. Ei jää pumppu turhaa jauhamaan kun kattila sammuu. Ja en tarvitse viimeisen pesällisen jälkeen välttämättä enää käydä pannuhuoneessa.
http://www.laddomat.se/media/upload/Rrtermostat_Fi_AKVA_Tecasa.pdfPaisunta saisi olla se 200l minimissään, itsellä 1300l ja paisunta 200l. Ja mieluummin sille kylmälle puolelle tuo paisunta. Tarpeeksi sitten sulkuja ja ilmauksia niin hyvä tulee. Sulut mieluusti ennen paisuntaa, varaajaa, heti kierron lähtöön varaajasta ja ennen kun paluu menee varaajaan ja sitten tietenkin ennen ja jälkeen kiertovesipumppua. Tuo helpottaa huoltotöitä sitten jatkossa jos niitä tulee. Itsellänikin on kiehunnanesto vielä kaapissa odottamassa myyntiä/kytkentää.
Siinäpä minun aivoituksia, korjatkoon joku viisaampi virheet pois. Neuvot tuli itse kantapään kautta oppineelta "putkimieheltä"