No jos kerran käytännössä on jo testattuna----
Mukavaa jos tämä asiantuntija voisi valottaa systeemiä niinkin pitkälle että voisi toteuttaa käytännössä. Kuten juuri nämä ilmaus-ym. detaljit systeemistä. Kalvopaisarit kun on puolinainen ratkaisu puulämmittäjille ja perusavo-versiot taas hankalia jäätymisen/sijoittelun kannalta. Tämähän voisi olla suoranainen lahja puulämmitysihmiskunnalle! Filmin puutteessa jo kaaviokuva ja selitys toteutuksesta olisi paikallaan.
olen kyllä 'valottanut' ihan perinpohjin, jos on vain lukenut kirjoittamani
...että voisi toteuttaa käytännössä. Kuten juuri nämä ilmaus-ym. detaljit systeemistä.
edellä olen jo kirjoittanut nuokin ja jos kymmeniä vuosia käytännössä toimii ongelmitta.........
en ymmärrä, mikä tässä on ihmeellistä, ihan päivänselvä asia
se siitä
mutta
täällä palstoilla pyörijät, minä mukaanlukien, olemme tumakkeen kokoinen osa puulämmittäjiä
suomessa maaseudulla on lähes joka 'savussa' puukeskuslämmitys, karkeasti arvioiden harvemmassa niissä on edes varaajaa, useimmiten joku jämäjunior tai joku öljypuu sekoitus millä sitten kituutetaan kun ei ole muuta säätöä kun kehittyneemmissä versioissa käsisääteinen suntti joka on jämähtänyt paikoilleen, eikä sitä saa liikuttaa kun se alkaa vuotaa
näin siksi, kun järjestelmät ovat niin kestäviä ja niitä käytetään niin pitkään kun pappa ja mamma jaksaa polttoaineen kattilaan saakka toimittaa, puumäärällä ei mitään merkitystä, lämmöllä on
ei niissä talouksissa netissä surffailla