olen tutustunut kun itse harkitsin kyseistä laitosta. Siinä kun on yksinkertainen ohjaus olisi pannariin pitäny jäädä odottamaan että savukaasut lämpenee kun paremmissa kattilloissa tämä on ajateltu automaattisesti sytytä ja unohda. Samoin paremmissa kattilloissa on ohjelmoitava tauko toiminto jos kattilavesi lämpeää liikaa. Sen takia jäi ostamatta kyseinen kattila.
Samaa pannua kattelin ittekin, kun uutta puupannua etsiskelin. Nyt vois sanoa, et onneks halusin puulogistiikan takia puolmetriset puut, eikä yli 30 kW pannut ollu haussa palomääräysten vuoksi.
Ja vielä tyytyväisempi olen siitä, et mikään Veda ei olis sopinut mittojensa vuoks.

Mut se harmittaa, et silloin ei noita Attackeja viel niin ollu yleisesti. Atmos oli kyllä kiikarissa (spl) muttei se istunut takasivunuohouksen takia paikkaansa. Samalla rahalla mitä meni olis kyl saanu lambda-Attackin. Ny noi lambada-jutut on oman toimituksen varassa.

Ja lambada-asiaa viel. Nyt kun on lambada-mittari
indikoimassa jäännöshappea, on alkanu entistä enempi kaivata sitä ei-manuaalista palikkaa mittarin ja säätöräppänän väliin.