Kattilaksi näillä näkymin valikoitumassa Attack DP95 Profi, mutta mitään lukkoonlyötyä ei vielä ole. Jos jollain on tuosta jotain pahaa / hyvää sanottavaa niin palaute otetaan vastaan 
Attack SLX profista on muutaman kuukauden käyttökokemus (ja puukeskuslämmityksestä runsaan neljän vuoden kokemus). Kattilasta sinänsä ei ole pahaa sanottavaa, mutta tehdassäädöillä savuttelee turhan paljon. Minulla on tuolla toisessa tuoreessa ketjussa säätäminen käynnissä.
Sen verran olen Attackin tuotteisiin tutustunut, että SLX on kolmas sukupolvi käänteispaloisissa ja DP on ensimmäinen. Manuaaleja olen myöskin karkeasti vertaillut ja DP:n Profissa näkyy olevan erilaiset parametrit kuin DPX:ssä ja SLX:ssä. Näyttää ainakin manuaalin perusteella siltä, että DP:tä ei ohjata ollenkaan savukaasujen lämmön mukaan, vaan ainoastaan kattilaveden lämmön perusteella. DP:n toimivuudesta minulla ei ole mitään käsitystä, mutta ohjauslogiikan muutokset minun korvissani viittaavat siihen, että vanhemmassa versiossa olisi ollut jokin ongelma. Toki on mahdollista, että toiminta on muuten ollut erinomaista, mutta esimerkiksi hyötysuhde ei ole ollut toivotulla tasolla.
Toinen asia, mihin kiinnittäisin huomiota, on pienehkö 440-litrainen varastopesä. Esimerkiksi tässä samassa ketjussa mainitsemassani 96 kW Orlanissa on 605-litrainen varastopesä. Tämä ero on suurempi, kuin sekapuu vs koivu. Kuriositeettina voisin mainita, että 25 kW SLX:n mainostettu 200-litrainen varastopesä on oman mittaukseni mukaan 167-litrainen.
Minun mielestäni kattilan kriteerit ovat seuraavat:
1. Varastopesä on riittävä lämmittämään varaajakapasiteetin yhdellä pesällisellä.
1. Kattila on siinä määrin varmatoiminen, että sen voi jättää sytyttämisen jälkeen itsekseen palamaan.
3. Kattila palaa savuttomasti.
4. Hyötysuhde on hyvällä tasolla.
(2 ykköstä listan alussa tarkoittavat jaettua ykkössijaa, eikä typoa.)